sobota, 2 maja 2015

Moja Toaletka #8

Hej
Witam was serdecznie w nowym poście dzisiaj mam dla was post o mojej toaletce (nareszcie).
Więc zaczynamy!
Moja toaletka została zakupiona przez allegro.


Toaletka prezentuje się tak
Na lustrze mam światełka z chyba pepco.
W szufladce po prawej stronie mam maseczki i różne próbki, w lewej produkty do ust
między tymi szufladkami mam pudełko z biżuteriom kosmetyczkę i szczotkę

W dolnych szufladach mam:
- po prawej kolorówkę
- po lewej rzeczy które nie maja miejsca
Obok toaletki mam pojemniczki mam tam chusteczki szczotki i grzebienie lakiery i przyrządy typu pilniczki i kosmetyki które rzadko używam.

To tyle w tym poście oczekujcie następnego .

1 komentarz:

Proszę o nie używanie wulgarnych słów ani obrażających gdyż one nie zostaną zaakceptowane