poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Moje biurko - Back To School

Hej dzisiaj chce wam pokazać jak wygląda moje biurko.
Ja postanowiłam posprzątać swoje biurko bo jutro już rozpoczęcie roku.
Mam nadzieje że wam się spodoba.
Zapraszam do obserwowania.

Więc tak się prezentuje moje biurko w wakacje.

1. wytrzyj kurze.

2.Poukładaj organizery.


3.Poukładaj rzeczy.





                                               

                                              Mam nadzieję że się spodobało.
                                                             Morela <3


4 komentarze:

  1. ojej jaka fajna naklejka na biurko! wygląda bardzo oryginalnie :)

    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo się przydaje :)
      Bloga masz świetnego <3

      Usuń
    2. Bardzo się przydaje :)
      Bloga masz świetnego <3

      Usuń

Proszę o nie używanie wulgarnych słów ani obrażających gdyż one nie zostaną zaakceptowane