poniedziałek, 25 stycznia 2016

Mini Haul- KOSMETYKI

Hej
Dzisiaj pokaże wam 3 produkty, które zakupiłam.
Mogłam poczekać i zrobić zbiorczy haul ale stwierdziłam, że mogę zapomnieć o tych kosmetykach
Ale przechodząc do rzeczy zaczynamy.

Pędzel donegal 
Jest on skośny ale ja będę go używała do pudru matującego. Pędzel jest bardzo przyjemny w dotyku. Bardzo wam go polecam, zrobił super ważenie. Koszt ok.15 zł




Puder matujący essence 
Długo zastanawiałam się czy kupić ten produkt czy nie... Więc gdy przytrafiła się promocja to zakupiłam. Koszt ok.14 zł


Kredka do ust Emily
Ta firma nie była mi znana do tego zakupu.. Kredka była tania i jest super trwała. Miałam kredki innych firm ale trochę droższych i uważam że to jest ich świetny zamiennik. Nr.214 Koszt ok.5 zł

Mam nadzieję że post wam się spodobał, taki krótki luźny post...
Pozdrawiam 
Morela <3




13 komentarzy:

  1. Bardzo nas cieszy, że nasz pędzel Donegal spełnił Pani oczekiwania. Serdecznie Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny haul ! Kolor kredki wpadł mi w oko ! :))
    Super post jak i cały blog !! :*

    Pozdrawiam,
    Ps. Przy okazji zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu. Więcej szczegółów na moim blogu :*
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się właśnie nad tym pędzlem i chyba też się na niego skuszę!

    http://nataljaslowinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ci polecam kredki z Golden Rose,Lovely i Smart Girls Get More:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ostatnie z firm nie słyszałam gdzie można je dostać ?
      A te napewno przetestuje <3

      Usuń
  5. Kredka wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, nie tylko do konturowania ale też na całe usta :)

      Usuń
  6. Słyszałam o gąbce z Donegal, ciekawy jest ten pędzel. Puder z Essence miałam w wersji sypkiej i bardzo dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny haul, niech Ci dobrze służą i sprawdzą sie te kosmetyki :)
    zapraszam http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie używanie wulgarnych słów ani obrażających gdyż one nie zostaną zaakceptowane