środa, 22 kwietnia 2015

TAG- mój zwierzęcy przyjaciel #7

Hej
Dzisiaj mam dla was Tag mój zwierzęcy przyjaciel
Zaczynamy :)

1. Jak nazywa się twój zwierzak ?
Mój pies nazywa się Zara
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?
Jest o pies-suczka i to yorkshire terrier

3. Jak długo jest już z tobą ?
Zara jest ze mną już prawie rok
4. Jak dostałaś swojego zwierzaka ?
Zawsze chciałam mieć małego psa i po zakończeniu roku rodzice kupili mi psa
5. Ile ma lat ?
Zara 27.04 bedzie miała rok :)
6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka ?
O! Zara jak widzi że ktoś przychodzi to dostaje głupawki, stacze szczeka i w ogóle
7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą ?
Są świetne! Zara bardzo lubi się bawić często przynosi mi zabawki
8. Ulubione chwile ?
Jak ją dostałam nigdy tego nie zapomnę, gdy poszłyśmy na pierwszy spacer bała się wszystkiego i chciała żebym ją wzięła na ręce :)
9.Jak nazywasz swojego zwierzaka ?
Po prostu Zara, Zarcia, Zarusia, i Zarka



2 komentarze:

  1. Hey! Fantastic dog! I like it. Greeting from Australia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hey! I'm glad you like it :) I invite you to observe

      Usuń

Proszę o nie używanie wulgarnych słów ani obrażających gdyż one nie zostaną zaakceptowane